Google+
100% gwarancji satysfakcji

Dla nas najważniejsze jest to, że Ty i Twój pupil jesteście w pełni zadowoleni
Zarówno Twoja satysfakcja jak i Twojego pupila jest dla nas bardzo ważna.
To właśnie dlatego wszystkie nasze produkty zapewniają 100% gwarancji satysfakcji.
Oznacza to, że jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, zaakceptujemy jego zwrot i zwrócimy koszt zakupu naszej karmy oraz koszty odesłania karmy.

Jak otrzymać zwrot pieniędzy?
Wyślij karmę w oryginalnym opakowaniu oraz oryginał faktury lub paragonu wraz z formularzem zwrotu na adres firmy obsługującej zwroty:

Mediadress Polonia Sp. z o.o.
ul. Unii Europejskiej 20
96-100 Skierniewice
Z dopiskiem: „Go Care gwarancja satysfakcji”

W formularzu zwrotu prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres pocztowy, numer telefonu, numer Państwa konta bankowego w celu dokonania zwrotu kosztów zakupu. Prosimy również podać przyczynę zwrotu karmy.

Karmę prosimy przesłać za pośrednictwem wybranego operatora pocztowego. Zwrot kosztów odesłania nastąpi zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat pocztowych Poczty Polskiej.
Nie przyjmujemy zwrotów paczek przesłanych za pobraniem lub bez uiszczenia opłat pocztowych. Reklamacje wysyłane bez oryginalnego paragonu lub faktury nie będą akceptowane. Gwarancja nie obejmuje nieprawidłowego przechowywania produktów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl